A terméket sikeresen hozzáadtuk a bevásárlókosarához.



Folytatni a vásárlást

Szállítási, Fizetési feltételek

Szállítási feltételek

150 Eur rendelési érték felett, /termékekre vonatkozóan/ a szállítás Magyarország és Szlovákia területére ingyenes.

Szállítási határidők:

A kézbesítés a megrendeléstől számított 3-5 munkanapon belül történik. Partnerünk további szolgáltatást is biztosit a kézbesítésre vonatkozóan, melyek felárasok, Szlovákia területén érvényesek:

  1. Szombati szállítás,
  2. kizárólag a címzettnek kézbesítve.

A megrendeléssel és a csomag állapotával kapcsolatos információkat automatikusan megkapja e-mailban, a truck number /a csomag száma/ feltüntetésével, és a GLS oldalán a csomag útját figyelemmel kisérheti. A kézbesítés időpontjáról e-mailban, illetve közvetlen a futártól, sms- ben kap értesítést. A futár 3 kézbesítési kísérletet hajt végre; a harmadik után a megrendelés visszatér a hozzánk. Szállítás hétfőtől péntekig 9: 00-18: 00.

Hová szállítanak?

Egész Európába -a szállítás költsége az adott országtól függ. Amennyiben Szlovákia, Magyarország vagy Olaszországon kívül szeretne kézbesíteni, kérem lépjen velünk kapcsolatba e-mailban vagy hívjon minket!

Mi történik, ha a címzett nincs otthon a kézbesítéskor?

A futár minden esetben felveszi a kapcsolatot a címzettel. Cégünk nem vállal felelősséget a kézbesítésért.

Módosíthatom, vagy visszavonhatom a megrendelésemet?

Megrendelését akkor véglegesíti, amikor a terméket a vásárlását kifizeti. Ezután a megrendelést 24 órán belül módosíthatja, vagy törölheti, Kérem lépjen kapcsolatba velünk e-mailban vagy telefonáljon.

Megrendelését akkor véglegesíti, amikor a terméket a vásárlását kifizeti. Ezután a megrendelést 24 órán belül módosíthatja, vagy törölheti, Kérem lépjen kapcsolatba velünk e-mailban vagy telefonáljon.

Ha a megrendelést nem kézbesítették az ütemezett határidőn belül, kérjük az e-mailban kapott truck numberen keresztül ellenőrizze a kézbesítés ütemét, ellenőrizze a megadott szállítási címet, telefonszámot, szállításhoz megadott cím helyes-e, ha értesítést kap a kézbesítésről, vegye fel a kapcsolatot a futárral. További segítségért lépjen kapcsolatba velünk, örömmel segítünk Önnek.

A virágdobozok hogyan vannak becsomagolva?

Minden egyes méretű rózsa box egyedi tervezésű szállítódobozt kapott, hogy elkerüljük a szállítás során az esetleges sérüléseket. Több doboz esetében a dobozokat egybe ragasszuk, vagy ha ez nem oldható meg, külön csomagoljuk. A csomagokat címkékkel látjuk el /törékeny, nem egymásba rakható stb. /Tehát mindent elkövetünk, hogy a virágok ne sérüljenek.

Mit tegyek, ha a csomagom sérülten érkezik?

Amennyiben a csomagon sérülési nyomokat lát, kérjük azonnal fényképezze le, és a futárral töltsék ki a futárcég nyomtatványán a reklamációt. Azután bontsa fel a csomagot, és győződjön meg arról, hogy a termék sérült-e. Amennyiben úgy ítéli meg, hogy oly mértékben sérült a termék, hogy az nem átvehető, kérjük fényképezze le, csomagolják vissza, vegye fel velünk a kapcsolatot! A csomag visszakerül hozzánk. Továbbá lásd: Minőségpolitikánk.

A csomagot személyesen is átvehetem?

Igen, Komáromban.

Van-e arra lehetőség, hogy még aznap kiszállítsák a megrendelt terméket?

Megegyezés szerint személyesen átvehető, illetve a futárszolgálattól függ.

Minőségpolitikánk

Lehetőség van a csokor kicserélésére a kézbesítéstől számított 14 napon belül, amennyiben a kézbesítés során a csomagban kár keletkezik. Virág boxaink gondosan és frissen vannak rendezve, méretre szabott dobozokba szállítjuk.

Reklamációt kizárólag az alábbi nyomtatványon fogadunk: link

Mindegyik rózsa dobozunk megegyezik a webáruházban bemutatott anyaggal. Kizárólag az Ön számára készült termék. Minőségpolitikánk a színnel, a formatervezéssel stb. való elégedetlenség esetén nem engedélyezi a cserét.

Fizetési lehetőségek

Bankkártya/ hitelkártya

A szlovákiai Tatra Banka a.s. CardPay szolgáltatásán belül, mely garantáltam biztonságos szolgáltatás. Visa Elektron, Visa, VISA, MasterCard a Diners Club debet és hitelkártyák elfogadottak.

Banki átutalás

Az ügyfél rendelkezésére áll banki átutalási módszer is. A rendelését csak az átutalás végrehajtása és az összeg jóváírása után véglegesítjük.

Számlaszámunk:

Hold C, s.r.o.

SK95 1100 0000 0029 4908 0288

Javasoljuk, hogy küldje el a banki átutalás másolatát az info@amorosa.sk e-mail címre. Ez hasznos a fizetés azonosításához és a rendelés gyorsabb teljesítéséhez.

Megj: utánvételre futárnál nincs lehetőség. A közeljövőben tervezünk paypal és készpénz fizetési lehetőségeket is.

Vevőszolgálat: + (421) 905 947 365, info@amorosa.sk